TopBottom
Soru ve görüşleriniz için : e10mami@hotmail.com

Divarese

Posted by mam at 14 Ağustos 2012 Salı
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Yaşam hayatın bir parçası.Yaşamı blogluyoruz... :)



Şıklık da, farklılık arayan beyler için Divarese koleksiyonları tam da ideal diye düşünyorum.




1870’den Günümüze Uzanan, Ayakkabı Tarihi...
Yüzyılı aşkın bir geçmişe sahip Calzaturificio di Varese“Calzaturificio di Varese” şirketinin temeli, 1870 yılında İtalya’nın Varese kasabasında atıldı. İleri görüşlü bir ayakkabı üreticisi, ayakkabı yüzü dikiminde kullanılan modern bir makine ile mevcut üretim biçimlerine Divarese  farklılık getirdi. Bu yeni üretim biçimi, dönemin tutucu dükkan sahiplerince tereddütle Divarese  karşılanınca, girişimci üretici, Milano-Via Mercanti’de adındaki ilk mağazasını 1899 da hizmete soktu.


" Divarese Ayakkabılar Yeni Sezon ! "


Boyner GrubuDivarese şirketlerinden Alboy Ayakkabı Sanayi ve Ticaret A.Ş., Divarese markasının yanı sıra Fratelli Rossetti, Baldinini Divareseve Docksteps gibi markaların üretim ve dağıtımını yapmak amacıyla 1978 yılında kuruldu. İtalyan bilgi ve teknolojisi Divarese kullanılarak üretim yapan Alboy’un teknik danışmanlığına, İtalyan ayakkabı modasının öncülerinden Ottorino Bossi getirildiDivarese. Alboy, 1999 yılında İtalya’nın en büyük ayakkabı üreticilerinden Step. Srl.’nin Divarese’yi Divaresesatın almasıyla birlikte yeniden yapılanma sürecine girdi ve “Çok markalı ayakkabı ağı” şeklinde konumlandırılan Divarese mağazaları Boğaziçi Hazır Giyim A.Ş.’ye bağlandı. Bugün ise DivareseDivarese, “üretim odaklı” bir yapıdan “pazarlama odaklı” bir yapıya dönüştürülmüş ve dolayısıyla operasyon, değişen rekabet ortamında daha verimli ve rekabetçi bir konuma taşınmıştır. Divarese








0 yorum:

Yorum Gönder