TopBottom
Soru ve görüşleriniz için : e10mami@hotmail.com

DÜNYA NE KADAR GARİP

Posted by mam at 9 Nisan 2020 Perşembe
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Yaşam hayatın bir parçası.Yaşamı blogluyoruz... :)


Yıllarca neler yaşandı kimler geldi kimler geçti,gerçekten çok sevdiğimiz dünya çok garipleşmeye başladı mevsimler değişti, depremler olmaya başladı, savaşlar insanın insan olduğunu unuttuğu savaşlar, buzullar eridi, insanoğlunun dünyaya verdiği zararlar artmaya başladı.....

Ama yinede sevdik biz dünyayı sonbaharında yağmuruyla sevdik
İlkbaharında çiçeğiyle sevdik
Kışın kar yağışıyla sevdik
Yazın deniziyle sevdik çok sevdik biz dünyayı.....

Bugün dünyanın başına gelen korona virüs belası belki kimsenin aklına gelmezdi sadece flimlerde gördüğümüz sahneleri yaşıyoruz evlere kapandık korkudan dışarı çıkamıyoruz annelerimiz babalarımız ailelerimiz bize belki adım mesafelerde ama onları ziyarete bile gidemiyoruz..

Sonbahar demiştim ne aşklar yaşandı o yağmurların altında ne sevinçlerimiz oldu belki bebeğimiz oldu sevindik belki yeni bir işimiz oldu, yeni bir sevgilimiz yeni umutlarımız..

Kış demiştim güzel kış üşüyünce beni saran babam ,annem ,aşkım ,bebeğim ,arkadaşım ,sevdiğim aşkım geldi aklıma kış ne güzelsin yağan karın güzelliği kartopu oynayan kışa merhaba diyen doğa ana....


İlkbahar demiştim koşarak çıktık doğaya ağaç açan çiçekler, temiz hava  çektik içimize mis gibi sahiller doldu taştı aşklar bir kere daha merhaba dedi bahar hepsine

Yaz demiştim geldi bodrum,marmaris,kuşadası deniz güzel deniz ayaklarımızı ruhumuzu içine alan deniz gökyüzü alabildiğine mavi engin deniz

Ne garipsin be dünya bugün.......

0 yorum:

Yorum Gönder