TopBottom
Soru ve görüşleriniz için : e10mami@hotmail.com

BANA DÜNYADA VİRÜS SALGINI OLACAK DESELERDİ

Posted by mam at 24 Mart 2020 Salı
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Yaşam hayatın bir parçası.Yaşamı blogluyoruz... :)

Yaşım 44 depremler gördüm darbe teşebbüsleri dönemine denk geldim bunlar çok ciddi zamanlar annem babamların zamanları ne güzelmiş dedim ......

Şimdi biri bana aylar önce dünyada virüs salgını olacak ve dünyada çok sayıda insan bundan etkilenecek ve ölecek deseydi hadi ordan bunlar flim senaryosu derdim .....

Ama gerçek oldu dünyada korona virüsü diye insanları öldüren virüs var ve tüm insanlık tehlikede çinde başladı avrupaya yayıldı ordan ABD lerine ordan tüm dünyaya ve bize güzel ülkemede geldi malesef .......

Yapılması gereken herşeyi anlattı günlerce tv ler ve anlatmaya devam ediyor fakat......
Ülkem insanı malesef buna hazır değil bunu basit bir hastalık olarak görüyor ve ciddiye almıyor....


Ne zaman ciddiye alır insan böyle şeyleri tabi herşeyde olduğu gibi başına geldiğinde anlar fakat başına geldiğinde iş işten çoktan geçmiş olacak ....

Yanlız sevdiklerinden uzakta birbaşına ölmek istemiyorsan evinde kal kurallara uy...
Bu hastalığı eşine ,anana, babana ,kardeşine ,ablana ,abine ,amcana ,dayına sevdiklerine bulaştırmak istemiyorsan evinde kal......

Gençler bu hastalık bizi etkilemez diyorsan yanılıyorsun genç dostum senide etkiler evinde kal....

Şişt delikanlı birkaç arkadaş bir araya gelmiş parkta muhabbete başlamışsınız yapmayın daha çok konuşup geyik yapacak güzel günleriniz olacak bunu istiyorsan lütfen evinde kal......

Abla sen ne yapıyorsun evinde kal dedik ama sen olayı tamamen yanlış anlamışsın bırak o elindeki sarmaları börekleri komşuyu çağırmak evde toplanmak olmaz evinde kal o günler gelecek...,,,

Sami abi çok balık tutmuşsun o balıkları yiyecek olan sevdiklerine hastalık götürebilirsin aileni seviyorsan bırak balığı evinde kalki çocuklarını daha çok göresin.....

Amca lütfen camiler kapalı cami bahçesinde ne işin var evinde kal sen bizim atamızsın sana çok ihtiyacımız olacak evinde namazını niyaz et ......

Orta yaş futbol meraklısı tutkunu abilerim halı saha maçı yapmak ne demek lütfen ilerde daha çok halı sahalarda top koşturmak istiyorsan evinde kal.....

Ali dayı hava almak için evden çıktım deme inan bu virüsü kaparsan hava alamazsın nefes alamazsın lütfen evinde kal sizlere büyüklerimize ihtiyacımız var......


Düğünüm var haydi halaya sahile deme evlilik muhteşem birşey daha en başındasın sonunu görmek istiyorsan uzun yıllar çoluğa çocuğa karışmak istiyorsan evinde kal .......,

Asker canımız mehmetçiğimiz lütfen askere giderken konvoy yapma ......

Marketlerimiz ,eczanelerimiz, maske satan mağazalar, kolonya satan mağazalar ,lütfen kendi insanınızı sevin bu günlerde halkın yanında olun....

Patronlar yıllarca size çalışan çalışanlarınızı lütfen işsiz bırakmayın sıra sizde birazda siz .....

Siyasiler böyle bir zamanda birlik ve beraberlik içinde olun halka örnek olun......
Yardıma muhtaç insanlara yardım edin evinden çıkamayanların kapısını çalın......

Ey tv kanalları halkın böyle zamanda neler yapması gerektiğini eğitici flimlerle örneklerle anlatan projeler yapın

Dünyamı seviyorum evinde kal senin yüzünden mahvolmasına izin verme......

0 yorum:

Yorum Gönder