TopBottom
Soru ve görüşleriniz için : e10mami@hotmail.com

BİR YIL EVDEN DIŞARI ÇIKMADIM MESELA YANİ

Posted by mam at 18 Mart 2020 Çarşamba
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Yaşam hayatın bir parçası.Yaşamı blogluyoruz... :)


Düşünüyorum korona virüsünden dolayı bir yıl evden dışarı çıkamadım aylarca evde oturdum tv izledim sabah kahvaltı ,öğlen yemeği, akşam yemeği ,eşim ben ve bebeğim bir yılın sonunda ne olabilir kızım 2 yaşında büyüdü eşim ve ben ne durumdayız benim sakalar göbeğimde saçlar belimde tazmanya canavarına dönmüşüm ,eşim tv izlemekten ,sürekli koltukta oturmaktan  bel fıtığı olmuştu

Korona bitmiş ve dışarıya çıkma zamanı gelmişti kapıyı hafifçe açtık açılmadı evimin kapısını sarmaşıklar sarmıştı zorla açtım gün ışığı kapıdan evime süzüldü küçük adımlar atarak dışarı çıktık sokaklar bomboştu ve sessiz inanılmaz bir görüntü heryer yemyeşil arabaların üstü yeşil bitkilerle kaplanmış sokak lambalarına kadar heryer yeşile boğulmuştu kuşlar böcekler ve muhteşem yeşillik.....insanın olmadığı dünyada doğa kendini yenilemişti.....

0 yorum:

Yorum Gönder