TopBottom
Soru ve görüşleriniz için : e10mami@hotmail.com

EVDEYİZ PEKİ YA EVİ OLMAYANLAR KİMSESİZLER

Posted by mam at 29 Mart 2020 Pazar
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Yaşam hayatın bir parçası.Yaşamı blogluyoruz... :)

Evdeyiz peki evi olmayanlar parası pulu olmayanlar ne yapacak ......

Dün pazardaydım pazarcı amcalar sanki dünyada virüs yokmuş gibi hayatlarına devam ediyor nasıl bu hastalığın önüne geçicez bilmiyorum....ve hiçbirinde doğru dürüst eldiven ve maske yoktu malesef......

Özel sektörde halen çalışanları görüyorum halen yasağa uymayan sokakta dolaşan amcaları görüyorum olmayacak sanırım diyorum biz bunu nasıl başarıcaz.....offfff

Belki günler geçicek bu yazdıklarımı okuduğumda daha iyi olmalıydık diyeceğim keşke kimse sokağa çıkmasaydı diyeceğim umarım demem.......

Gel gelelim parası evinde ekmeği aşı işi gücü olmayanlara bunlara nasıl yardım yapılacak ......

İnanılmaz durumdayız inanılmaz önlem almaktan bile anlamıyoruz devletimiz dışarı çıkma diyor çıkmayacaksın arkadaş ........evinde kalacaksın


0 yorum:

Yorum Gönder